hon gör de igen.

Desirees inlägg 'Gårdagen var för mycket'  de var nog fler än jag som tänkte att den tjejen
inte har mycket innanför pannbenet!

Vi börjar med hennes "checklista", då de två första punkterna är:
Förstöra en fjortis fest och ringa dit polisen!
Slå en liten fjortis så hon sprang hem och grät..


  Anledning till att hon skulle förstöra denna nu så kallade fjortisfest var för hon själv inte var välkommen in där, då hennes ilska börjar bubbla och hon måste göra något åt de. Snacka om att denna tjejen är svartsjuk av sig och gör allt för att göra andra det. Att hon kallar de fjortisfest till att börja med, då kan ju vem som helst gå upp och läsa om hennes lilla fest hon ska ha.
Jag citerar ' Tänka er att vara på en fest med mig och alla mina kompisar, och dricka med oss och ta bilder till min blogg! Och att festen helt (Som den brukar när det är Dessie & Co som har partaj...) Spårar ur... Några står  bordet och dansar till "Womanizer" och vissa ligger och hånglar, ja underbart or what?'

jag behöver inte ens säga något ni  sjävla förstår!   & sen förstår jag inte riktigt här : slå en liten fjortis och sen ringa polisen? hmm, detta går inte bra för dig snäckan!



/S.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0