kissie: nej jag har inga vänner jag erkänner!

kissie citat: Jag är dubbelmoralens ansikte..


 

nej kissie men möjligtviss brunkrämens ansikte. kolla bara linjerna här. vit tröja, vit kropp och orange/brunt huvud.
 snälla köp en foundation som passar till din hy. lilla gumman då.

ändå rätt synd om dig. amir har lämnat dig och den ända du är med är hemliga ''j'' som nu mera inte ens är hemlig, länk till han i fjortis fight inlägget. du måste till och med härma paris hilton och skaffa dig en BBF genom bloggen?
naw gumman då.

  
kissies nya bästavän undra om dem någonsin har träffats ens? men kan man inte visa sig i verkligeheten så förstår jag att man måste ha bästavänner över datan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0