fjortis fight

vad är detta för jävla fjortis fight paulina och kissie har?
om vem som är mest plastic, om vem som trycker upp brösten mest eller vem ska får ha amir i sin närhet?
så jävla patetiska är dem, fyfan.

att dem två fjortis-proviserarna ens får vara med på blogg.se, dem skämmer ut sig rejält och dessutom tjänar dem pengar på de. varför blir dem inte avstängda bara så man slipper dem. ?


↓en fjortis till en annan fjortis.↓

KISSIE

 Publicerat: 2009-07-30 @ 16:58:09
Jo har fått en massa kommentarer om att Kissie skriver en massa saker om mig i sin blogg. Då måste jag bara tycka till lite, inte för att jag bryr mig. Varför skulle jag bry mig om en brunutansolflävkig 18årig fjortis som fortfarande super så mycket så att hon ligger och spyr ? Inte mycket. Allting handlar om att jag umgås med Amir, hon är väl svartsjuk eller någonting.

När jag pratade med henne sist så berättade hon hur ledsen hon var för att Jonas hade dissat henne, & sa att allting var jätte jobbigt. Kissie har väner egetnligen, eller snarare hade. Hon hade samma problem som Dessie hade för ungefär 4 månader sedan, men det är bara det att hon hade många vänner som sa ifrån. Men ingen vågar säga åt henne eller så har hon bara inga kompisar ?!, Dessie är 14 & hon är 18.

Jo visst snyggare en mig, med din acne platta ass och brunutansol fläckar. En kaka i ansiktet inga ögonfransar nedhängda ögon & förstor näsa Jag kankse inte ser så mycket bättre ut än henne, men jag är hyfsat fin "naturligt" medans du bara blir snyg med allt ditt klet i ansiktet Stackarn. Gud så omogen jag låter nu, men det är min beskrivning av hennes utseendemässigt. + att jag behöver inte redigera mina bilder eller ha en "matt" på installeringarna till min webcam för att se hyfsat bra ut.. + att jag har en svaghet, jag blir ful på bild. Du blir bra, jag är snygg i verklogheten du är ful i IRL. Ja du livet är hårt. Du går runt och skriker på stan, herregud så pinsamt du är. Inte okej. Så kom ihåg alla läsare, jag får vara pinsam för att jag räknas inte som vuxen ;)




snacka pinsama.


av: SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0